2016年5月2日星期一

我又跌左落一個大坑......

事發係喺11月, 某個Blog友不斷喺群組上宣傳欅坂46, 起初就沒有好大興趣接觸, 但好奇心驅使下還是睇"欅不會寫"(欅坂46的番組), 口裡說不, 但身體最誠實, 結果就出事了。


睇左兩集, 雖然啲成員仲未正式登場, 但自介部份巳不得了XD, 而家竟然每個星期都自動自覺追.......以前睇HKT48的番組都唔係咁.......


結果我竟然.........



你冇睇錯, 就係不知不覺咁買左1單......認加推??大概吧XDD





喜樂見聞的爆碟結果: 唔中推是常識吧
石森, 今泉, 菅井大小姐
我識的Blog友, 最少有5個都爆中呢張菅井大小姐全身, 咁易爆中架咩XDD

我都未講我推邊個添, 起初未睇"欅不會寫"前, 只睇名, 
發現有個叫"志田愛佳", 同Lovetan個名差一個字, 
雖然各自的愛佳讀音唔同(志田Manaka/多田Aika)

然後Blog友莉兄同我講:"都係叫愛佳喎, 點都留意著先, 遲啲冇興趣先算囉",

於是就暫時留意著先, 但睇左"欅不會寫"後, 發現有好多妹子都好吸引, 結果個排名就變左咁.....



曾經係第一的志田就跌落第三......
頭兩位就係佢地


(左:長濱ねる/右:小池美波)

美波因為有好多好多的原因就好穩陣咁做我的欅坂首推, 至於Neru的排名, 其實應該喺志田之後, 但有睇1單Neru PV的大家就知太毒了, 所以就變左二推(期間限定)
志田後面果啲排名不能作準。
所以頭三名都應該唔會變:

首推小池美波, 二推長濱ね/志田愛佳














同場加映HKT48 7單爆碟結果, 爆到Lovetan係重點XDDDDD



3 則留言:

  1. 估唔到欅坂46威力大到可以令你相隔一年之後再次寫Blog!!!

    回覆刪除
  2. 這個某BLOG友還真幹了一件不錯的事~~~XD

    回覆刪除
  3. >> 這個"某Blog友"很可惡 XDDD

    回覆刪除