2015年5月31日星期日

又要投投票......



























又黎到1年1度的AKB48總選舉,
原本從此戒掉AKB的CD(有Lovetan/HKT歌做C/W才會買), 否則以後只買HKT的CD, 

點知Lovetan喺票選速報當中沒有排名, 令到我有點擔心, 因為我現在努力儲錢中, 所以以有限的財力就買左兩隻。


爆到以上內封.......可惜差兩隻字, 今單我唯一想要的係"加藤", 唔係"松井"XDDDDD



總選單當然少不免會敗政見生寫, 話說我都好耐冇敗過生寫, 全部加埋都係$170, 
好過買劇場盤XDDDDD 


敗左政見生寫時, 幸得同行的長老提醒, 而且又超平, 當然順便敗埋XDDDDDD




 買碟都係為左呢張投票券



當然係將果兩張投哂俾Lovetan啦 XDDDDD

雖然得兩張, 但真係盡左力, 好過唔投....

希望Lovetan圈內啦



2 則留言:

  1. >> Lovetan必定圈內, 信我 !

    回覆刪除
  2. 今年HKT2期大爆,反而連常連選拔既1期生(CAP,AOI)都冇上速報/_\
    雖然最終上80應該問題不大,不過比佢地更危險既係LOVETAN..
    HKT票源之中,地元票..((一望大爆既2期UNDER們就知係邊
    首都圈/海外票應該都比較偏重選拔組,但大姐係選拔組唔算太突出去吸新飯~((望JINA

    回覆刪除