2015年1月18日星期日

HKT48 全国ツアー~全国統一終わっとらんけん~番外編 in香港 小小小感想




2015年1月17日
HKT48 全国ツアー~全国統一終わっとらんけん~番外編 in香港

終於完滿結束。









P.S)我這次係我人生中第一次睇的演唱會XDDDD

果支應援電光棒臨時買的, 因為我飯左48後都未曾有1支, 所以呢支就當係我的第一支電光棒。
值得一讚的是應援會真係好落心落力花很多心思落去這場公演。
基本上成員Call果版我只睇左兩眼, 因為一早巳背好哂XDDDDDD
Mix果度我只背了メロンジュース呢首, 原因係一定會有呢首出現XDD
不過最後好遺憾第二點Mix未能完成, 因為講到底都係第一次, 但效果巳好好好滿足。





排買goods時影的, 排名不分先後XDDDDDDDD

不過好可惜掛著同呢D旗仔合照唔記得影小櫻,葉月,Mariri.......

所以我私自在HKT48推廣員南瓜果度攞返黎, 請見諒XDDDDD







入場排隊前, 巳同一齊排隊的團友食飽飽先至入場XDDDDD

經過一連串的安檢同對身份證後, 終於入到會場。




個會場雖然好細, 但有好處的, 就係可以同成員拉近距離XDDDDD




今次的Set List, 基本上首首都識哂, 所以除左揮動電光棒外, 仲可以同成員一齊唱,
只係M01同M24唔識, M24,D成員唱ING, 我就跟著ING, XDDDD, 而M01的歌詞係HKT48呢首歌的改編, 歌詞改成以香港的景點同食物, 如: 菠蘿飽, 燒賣, 海洋公園, 香港仔Jumbo, 深水灣........仲有好多好多, 記唔哂, 只知係冇昂坪360。 XDDDDDDD


講到呢場最估唔到的就係可以在會場內影成員, 這是在演唱會都係嚴禁的, 可能係為了補償返日前成員落機之後原本由普通通道出閘, 突然被要求要改行秘道, 導致一班超熱心的飯接空機.......不過唔緊要啦, 最後努力得以回報, 破天荒第一次可以在場內限時內影成員, 可以話係超大福利。


因為我的手機好渣,加上位置不是好好, 所以質素係渣好多......










只有最後果張亦係唯一張有成員有望我的鏡頭,而且亦都係得一個,那就是Meru XD

講返小小感想:


雖然唔係全員黎, 但16人演出起碼可以唔洗睇到咁亂, 更容易叫Call, 而且又係現時HKT48的頂級陣容, 所以值返哂XDDDDD


Sae同Jina近距離睇真係勁靚XDDDD


與Meru的互動係最多, 佢有好幾次都好主動走上最接近我的位置的台角(音響同映射燈中間的位置)向我地呢個方向近距離揮手XDDDDDD, 令到我對Meru的好感度直線上升。但不至於會立即加推, 雖然我叫Meru Call係最多XDDDDDDD


NakoMikuMisaki睇真人真係超可愛, 果然係3期的3大蘿莉XDDDDD


終於可以親眼睇到指皇如何帶起整個場的氣氛, 果然名不虛傳, 值得一讚。


愛糖方面: 唔知唱邊首歌果時, Nako突然遼愛糖玩, Nako反被愛糖玩返轉頭掀起裙子, 真的笑翻了XDDDDDD, 而且愛糖比之前更加成熟同穩重, 畢竟而家巳是成人。


不過我都唔知係唔係企錯位, 我應該企對面紅區, 因為愛糖大多數的走位都在紅區果面.......我睇呢面較多的只有Meru, Aoi, Sae, Mao, Miku, 小千.......不過冇所謂啦, HKT48嘛XDDDDDDDDD


另外翻譯果位小姐真係真係做得非常之好, 只翻譯成員講的重點, 不會全句翻譯, 階因可能知道我地啲飯都聽得明, 所以只翻譯重點, 值得俾Like妳XDDDDDD



睇完有冇加推?? 答案係冇XDDDDDD


只係對Meru, Sae的好感度直線上升XDDDDDD



最後係會場敗家:


由於我上午要返工的關係, 所以拜託幻兄幫買代換, 最後幫我齊左5 Set。

當然有我HKT48的4大推啦XDDDD





仲有1set Misaki, 但巳平放左俾幻兄了, 原本諗著送俾佢, 但死都話唔肯XDDDD

最後接手後餘牌仲有小櫻, 岡田栞奈, 今田美奈, 於是想換多1 Set, 

用岡田栞奈換Mariri, 變左手上的牌得返一個天堂一個地獄.......(太耐冇換過生寫了,咁的情況都係第一次見......)
喺場內轉了幾個圈都換唔到,
果然出外換牌還是要靠朋友, 最後南瓜割愛讓左Set Mariri俾我, 我手上的牌全俾哂佢, 真係超超超感謝你XDD
仲有幫我換的幻兄都真係超超超超感謝你XDDD
[總結3包 5(6)Set]





 

之前我一直都未入1單Type B, 會場有得賣, 當然入手啦, 抽到Harupi。

P.S)之前買1單其他Type果時巳抽到佢, 之後換走左, 而家又返返黎, 笑了XDDDDD






另外亦從長老收呢張国立場刊封入, 見幾靚就收左XDDDD



雖然企在音響面前, 當時都覺得好刺耳, 而且因為狂叫成員Call同一齊唱的關係, 出現喉嚨痛的後遺症......但都冇所謂, 值得的。


這場公演真係畢生難忘, 尤其係與Meru的互動更加難忘。希望下次都有機會再黎港開公演, 雖然指皇話下次一定會搵更大的場地, 不過都係聽著先, 始終去海外公演的成本都好高......

總言而之都係果句希望下次都有機會再黎港開公演XDDDDDDDDD



















7 則留言:

  1. >> 開心,興奮,爽 !
    >> 留言不能盡説,睇我篇blog吧 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然會睇啦,
      分享下唔同的感想嘛XD

      刪除
  2. 因為知道你個位同粒好近,所以入場之後一下子就搵到你係邊XD
    翻譯成員講的重點...有D人覺得好,但有D人就覺得佢翻得太短...

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都俾你知道喺邊XD
      翻譯果度雖然唔係100%好,但對比台灣的翻譯真的好好了。

      刪除
  3. 真係排名不分先後?XDDD
    MISAKI SET?!!!在下本來都想齊,不過真係搵唔到人放出黎..幻兄真勁!!
    而且LOVETAN都係好多人要~當日就新識左2個LOVETAN推XDD

    最後HARUPPI應該係想你加推,所以返黎XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係排名不分先後?XDDD
      ^你可以當頭3張巳排左次序(HKT48)XDD

      Haruppi就算啦,有少少好感但唔會推XD

      P.S.我都想識多啲lovetan推的飯XD

      刪除
  4. 我冇死都話唔肯免費要吧 XD
    你強硬一點我一定會接受的

    Nako突然遼愛糖玩, Nako反被愛糖玩返轉頭
    這個我也有印象, 不過同樣忘了是什麼歌了~

    回覆刪除