2014年10月18日星期六

15/10/2014 HKT48 Fans Meeting in HK Report


超可愛的愛糖鎮樓先XDDD


2014年10月15日係第二次HKT48 Fans Meeting,
來港成員有3個: 多田愛佳, 兒玉遥, 松岡菜摘


你冇睇錯, 有我神推的愛糖XDDDDDDD,

當初官店公佈時我都嚇了一跳!!!!
所以我諗都唔諗就去抽愛糖XDDDDD

結果當然抽中左啦XDDD

P.S: 之前我的首推小玲奈曾經到港參與握手簽名會, 我都忍住冇去握, 拜託另一個Blog友代握, 目的當然找機會將第一次握手留俾我的神推-愛糖, 現在終於等到啦XD


超興奮又超緊張......




當日我係一早巳到西九會場




對我黎講, 這次好多都係我第一次。


第一次參加握手簽名會,
第一次見到兒玉同菜仔,
第一次同48成員握手,
第一次同愛糖握手仔,
第一次同愛糖說話,
第一次有愛糖的簽名,
第一次俾愛糖電到昏昏地XDDDDD

好多好多的第一次。


是日我掛著拍佢地的Mini Live, 幾乎冇咩點影過相,


因為較左Full HD去拍, 所以張SD卡好快就爆左, 所以冇咩點影過相, 
於是就靠Alan長老影的相補回XDDDD


好, 打完廢話, 當然要講重點。


開始左冇耐我就衝去排隊, 原因係以愛糖的性格同專注力, 越遲就會越被鹽XDDD

排隊時拎到一張要寫名的紙


原本諗著只寫我的英文名就算, 但聽到團友Kapek的建議後......



就改為寫我的全名, 原因係為了拖延時間, 同愛糖單獨說話加長少少。
(全名啱啱好12格,冇多冇少XDDD)


經過一連串的嚴密安檢之後, 終於可以同愛糖握手仔了XDDDDD

對話內容:

我: こんばんは。
Lovetan: こんばんは。
我: らぶたん大好き,一番大好き。
Lovetan: 大好き、ありがとう、うれしい。
我: あいちゃん頑張って, ずっと応援します。
Lovetan: ありがとう, 謝謝(國語)

拎過簽名後, 然後握手仔XDDD

我: お願いします,ウィンクください。
Lovetan: これですか??  (跟著對我電了一下眼)
我: はい。
Lovetan再電我多一眼, 我巳昏昏地, 巳陣亡。(總共被電x2)

跟著被staff請離開........

我: ありがとう, Bye-bye
Lovetan: Bye-bye

完了之後, 真係非常開心, 終於將我第一次握手送俾愛糖, 而且冇俾愛糖鹽XDDDD
終於圓了一樣心事。真係畢生難忘。
有咩感想????巳去到不能用文字表達, 總之就係巳被電死XDDDD


握簽會完了後, 又去了敗家,


1隻劇場盤, 1張愛糖生寫, 同換返黎愛糖&Nako小卡



Show 下先xdddd



終於有神推同首推的簽名。XDDDDD



期望下次再黎啦, 雖然冇咩可能, 就俾我FF下。




最後慣例:



















2 則留言:

  1. >> 你與愛糖好溫馨噢 ~~~ (又葡萄 XDDD
    >> 我寫晤到一篇咁甜的

    回覆刪除
  2. 1月HKT黎開CON,LOVETAN應該會再黎~
    而小7,中秋可能又黎呢~

    回覆刪除