2014年6月15日星期日

月別日變成了交收敗家日。

對我黎講, 一個月一次的月別日漸漸變成了交收敗家日XDDD

原因我而家要開始戒掉儲港版月別的習慣。因為比起月別,我更加想敗多D會場/封入/劇場等等的SET。而且今個月的月別因為係新制, 雖然係好吸引, 但早巳被壟斷哂......所以正好有呢個機會俾我戒掉月別。XDDDDDD


唔玩月別, 就變成了交收敗家。



愛糖鎮樓。





首先呢堆小玲奈基本上係免費的, 全部都係用別的生寫換返黎的XDDDDDD
果兩SET月別係用之前意外地儲下的港版美奈SET再託Blog友去日本換的。
至於封入係用我之前爆中的Yuria換的, 可惜差1張先齊SET......。








總選都過了一星期, 我而家先開始收劇場XDDDD
原因係Blog友日拍了一大堆返黎, 然後再轉讓俾我XDDDDD
4個都係我推的成員, 而且全部都係Team 4。XDDDDD




有AKB48,當然唔少得HKT48啦XDDDD
除左Nako外, 其餘4張都係$5。XDDD




託Blog友日拍的詩乃&小遥 會場SET(我推的HKT 2期生)XDDDDDD





當然唔少得有愛糖啦, 全部又係日拍回來的XDDDDDDD






之前有Blog友去了日本現場睇總選, 所以託那位Blog友代買的會場。
然後再喺琴日抽, 抽到算唔錯吧, 有Aoi, 楓子,真白,喵,同T8。起碼有5個有4個都識。






呢SET愛糖係某個Blog友想勸我敗的, 咁啱果位Blog友係推Aoi的, 我就索性用上面果張Aoi會場換返黎XDDDDDD

之後又同一班Blog友夾日拍Bid野, 其中有某兩位米Blog友狂Bid。此場境終於親眼見到XDDDDD。(利申我只夾了兩SET會場, 係咩黎? 估下啦XDDDDDD)


題外:
琴日除左交收日外, 亦係P&D的神UP抽蛋日。(西洋神UP)
我想抽中戰女神/小維/阿波羅

喺抽蛋前, 我請左Blog友-夢人駅 幫手打一場降臨關, 因為我之前一直都過唔到, 結果:



結果當然過左, 而且係0石過, 十分感謝夢人, 為了答謝, 我俾佢幫我抽蛋:




中了服部, 不過我巳有了。XDDDDDD


仲有5石, 我就返屋企搵媽媽幫我抽,



終於中我想抽中的其中一隻 - 戰女神XDDDDDDDDDDDDDDD


琴日真係敗家開心之餘, 而且又抽得開心的1日XDDDDD




最後慣例




2 則留言:

  1. 唔洗客氣, 最緊要係你升好隊穩定的麒麟, 我只是負責轉www

    回覆刪除
  2. >> 可能下個月晤黎......因為無錢敗家 XDD

    回覆刪除