2014年6月8日星期日

37th總選的小小感想

今年的總選終於完滿結束, 雖然之前發生了不愉快的事, 但最後都能夠無事故舉行。






雖然我對呢次的總選冇咩感想, 但都會超自私講下。




在今年新增的Upcoming Girls(第65-80位)中, 我的注目點:

第79位 - 駒田京伽(P醬) [HKT48 Team H]



在速報時, P醬以6056票入27位, 可能有好多人唔知佢係邊個黎, 因為第一次速報竟然可以入到27位, 我都估唔到, 原本我以為只係速報, 而且P醬的人氣亦都普遍低, 起初我以為佢之後會圈外, 但估唔到最後成功以9609票得79位保持圈內XDDDDDD



第66位 - 岩立沙穂(Saho) [AKB48 Team 4]



Saho入到圈內真係高興。在講感言的時候也不忘講佢的令人上釣的Catch phrase XDDD(細聲說自認早已被上釣XDDD)
只可惜差一位就可以做Upcoming Girl的C位, 不過還有好大的進步空間, 下年再接再厲吧XDD




Next Girls (第32-48位)中, 我的注目點:

第42位 - 多田愛佳 (Lovetan) [HKT48 Team KIV]




我的神推不得不寫XDDDDD
Lovetan自從移籍到HKT48之後的確成長左好多, 以前的傲嬌屬性也漸漸消失中, 取而代知係有大姐頭的風範, 之前亦都成為KIV的隊長, 所以比起之前的佢更加成熟同穩重, 今次得到了42位, 比起上年進步左1名, 算係進步了, 希望下年會有更高的排名啦XDDDDDD


第39位 - 穴井千尋(Cap) [HKT48 Team H]




Cap終於入到圈內, 代表佢的廢柴屬性消失嗎???XDDDDDDDDD
Cap在今年真係好努力, 不得不承認。所以係實至名歸, 希望下年可以打入UG。


Under Girls (第17-32位), 我的注目點:

第32位 - 加藤玲奈 [AKB48 Team 4]



我最擔心的就係佢, 但一宣佈UG排名的時候, 第一個就係佢, 總算放下心頭大石。
真係喊出黎, 因為上年3奈中, 小玲奈仍然係圈外, 今次一次過入UG, 真係非常開心, 3奈終於全部圈內, 而且我覺得小玲奈唔止去到呢個位, 仲能向上爬, 畢竟還是年輕, 所以下年繼續努力呀XDDDDD


選拔組 (第1-16位), 我的注目點:

第16位 - 川栄李奈 [AKB48 Team A]



雖然我唔係推川栄, 但點都要講下, 當初宣讀第16位的川栄的時候, 川栄因為休養中, 以為唔會出席和好似入山咁通過電話謝票, 點知原來佢巳在後台, 步出黎果陣全場哄動, 連其他成員都好驚訝, 而且仍然帶傷在身都要出席, 顯得非常堅強, 睇到我眼淚都不自覺流出黎, 真係非常感動->_<- 。希望川栄同入山早日康復啦。



第11位 - 宮脇咲良 [HKT48 Team KIV]




 太好了, 小櫻終於入到選拔組啦XDDDDDD, 起初以為入唔到選拔, 點知最後入到, 而且仲係比較高的位置。更加開心的就是小櫻係第一位原HKT48成員入選拔組。以小櫻的能力, 我諗有朝一日可以上到神7(妄想中XDDDD), 但唔係冇可能的。
小櫻的感言真係講得好好, 令我留意的係小櫻將指原當做勁敵XDDDD, 希望小櫻繼續做出好成績啦, 再接再厲。



第1位 - 渡辺麻友 [AKB48 Team B]



麻友終於眾望所歸, 成功擊敗指原, 拿下第一位的寶座, 麻友拎第一, 我都替佢開心, 畢竟我今次有投麻友1票, 而且令一個開心的原因係我唔想見到指原冧莊XDD。最後恭喜哂麻友實至名歸拿下第1位。


今年HKT48真係好強勢, 入圈內人數比上年增加左好多, 總共有7位初圈內,下年希望有更多入圈內。XDDDDD


自私的37th總選感想完了。
最後當然要貼Lovetan XDDDD



2 則留言:

  1. >> 快啲去握愛糖,小櫻,Saho,小7.......啦

    回覆刪除
  2. 我這次總選的注目點一定是阿娘了haha
    不過小櫻這次衝的好高!!!!

    回覆刪除